

Et töö saaks uues olukorras jätkuda, on LHV Pank teinud kõik selleks, et inimestel oleks mugav kodust tööd teha. Selle mugavuse tekitamiseks on ühelt poolt loodud töötajatele majast väljas kõik tehnilised võimalused, kuid arendatud välja ka mitmed „pehmed” teenused, et hoida töötajate vaimset tervist, toetada nende arengut ja aidata neid kohaneda.
Varem mainitud uuringu läbi viinud Liis Soome lisab, et uuringus mainiti peamise negatiivse tulemina ekraaniväsimust ja kindlasti ka erinevaid vaimse tervise muresid – peamiselt toodipõhjustajana välja asjaolu, et kodus tuleb korraga tegeleda mitme asjaga, seal on sagimist ja kära. Kuid positiivse poole pealt mainiti, et töötajatele on tulnud juurde palju rohkem vaba aega.
„Veel mainiti uuringus, et töötajad on muutunud kollektiivis tervikuna võrdsemaks, kuna
puhul juhib töötaja paljuski ennast ise, ülemuste poolt tulevad vaid suunised, eesmärgid ja usaldus. Veel selgus uuringust, et paljudes ettevõtetes kiirendas kriis digitaliseerumist,” selgitas Soome.ja sellele üleminekust räägivad saates LHV Panga personalijuht Liisa Põldmaa ja Viilup Uuringute uuringute läbiviija Liis Soome. Saadet juhib Ando Sinisalu.
Kuula järgmist „Tööandjate Keskliigu pooltundi” SIIT.
Raadiosaade valmis rahvusvahelise koostöprojekti Norway Grants „Facilitated access to work through flexible work“ raames.
Saatekülaliste fotod: erakogu
Kaanefoto: Delfi.ee